موزه قاهره به دست ارتش افتاد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
موزه قاهره به دست ارتش افتاد
نوشته شده در دو شنبه 18 بهمن 1389
بازدید : 80
نویسنده : مولوی
ارتش مصر از امروز مسئوليت محافظت آثار گرانقيمت موزه قاهره همچون نقاب طلايي توت آنخ آمون را بر عهده گرفت.

به گزارش خبرگزاري‌ها، پس از شعله ور شدن آتش خشم مردمي ملت مصر عليه دولت اين كشور طي روزهاي گذشته و آتش گرفتن دفتر حزب حاكم در شهر قاهره كه در نزديكي موزه اين شهر قرار دارد، ارتش مصر به عنوان محفاظ موزه ملي اين كشور انتخاب شد.

اين مسئوليت هنگامي به ارتش محول شد كه ده‌ها فرد دزد نما پيش از آن با بالا رفتن از فنس‌ها و درختان اطراف موزه قصد داخل شدن به اين مكان را داشتند كه با واكنش سريع نيروهاي نظامي مواجه شدند.

اما برخلاف تصور نيروهاي امنيتي عده‌اي از اين جوانان در حالي باتوم‌هاي پليس در دست داشتند با ايجاد كمربندي انساني به دور موزه تلاش در حفاظت از اشيا داخلي موزه را داشتند.

پس از دخالت نيروهاي مردمي، چند گروه ديگر از نيروهاي ارتشي نيز با ورود به موزه محافظت از موميايي‌ها، مجسمه‌هاي سنگي، جواهران سلطنتي و ديگر آثار مربوط به دوره فراعنه موجود در موزه را برعهده گرفتند.

موزه ملي قاهره از بزرگترين موزه‌هاي مصر به شمار مي‌رود كه سالانه ميليون‌هاي بازديد كننده از سراسر جهان دارد.

اهرام ثلاثه روي گردشگران بسته شد

همچنين اهرام ثلاثه واقع در حومه‌ شهر قاهره كه برترين سايت گردشگري مصر است، توسط ارتش روي گردشگران بسته شد.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: